ΚΙΝΗΣΗ
"ΠΑΙΔΕΙΑ
ΓΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ"

ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ 2006-2008
Μετά την ήττα του στα πανεπιστήμια το καθεστώς προωθεί τις πραξικοπηματικές καταλήψεις
«Αγώνας» ενάντια στο Νόμο για τα ΑΕΙ: To φαιοκόκκινο καθεστώς δυναμώνει την εικόνα του «επαναστατημένου λαού» για να τρομοκρατήσει ξανά την ΕΕ
Σχετικά με το νόμο-πλαίσιο της Διαμαντοπούλου- Ο νόμος πλαίσιο του σοσιαλφασισμού: η αντιμεταρρύθμιση μεταμφιεσμένη σε μεταρρύθμιση
ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟ: H ΑΝΤΙΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΜΕΤΑΜΦΙΕΣΜΕΝΗ ΣΕ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Όχι στην αντιδραστική απεργία του ΠΑΜΕ και της ΑΔΕΔΥ στις 10 του Φλεβάρη-Η χώρα οδηγείται από τις πέντε ηγεσίες συνειδητά στη χρεοκοπία
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΡΑΔΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΜΙΚΡΑ ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ
ΤΟ ΠΡΟΒΟΚΑΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΠΑΛΗΣ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΕΚΦΑΣΙΣΜΟ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΝΩΜΑΛΙΑΣ
ΟΧΙ ΣΤΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ-Κόμματα και φράξιες της ανατολικής πολιτικής βασανίζουν το λαό και καταστρέφουν τη γνώση και την παραγωγή
Πρόταση για τη δημιουργία Φόρουμ Συζήτησης και Αλληλεγγύης για τα ζητήματα της Εκπαίδευσης 07012008
Θέσεις Αναφοράςγια ένα Δημκρατικό Φόρουμ για τα ζητήματα της Παιδείας 7/1/2008
Όχι άλλη υποχώρηση στους αντιμεταρρυθμιστές ή πως η μεταρρύθμιση κινδυνεύει να καταντήσει καθαρή αντιμεταρρύθμιση-Το βρώμικο πολιτικό σχέδιο πίσω από την χειραγώγηση των 1000 050307
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ!!! Ο ΣΥΝ, το αντιμεταρρυθμιστικό ΠΑΣΟΚ και κυβερνητικοί κύκλοι διαχειρίζονται τις υπογραφές έτσι ώστε να ανατρέψουν το μεταρρυθμιστικό κίνημα από τα μέσα 190207
Οι ψευτοκαταλήψεις αποτελούν επίδειξη ισχύος και κινήσεις απειλής του φαιοκόκκινου κινήματος προς τον λαό, την εκπαίδευση και τους πολιτικούς του αντιπάλους. Να υπερασπίσουμε το τελευταίο οχυρό της μεταρρύθμισης μέσα στο νόμο πλαίσιο: την αξιολόγηση των πανεπιστημιακών μονάδων και το τετραετές πρόγραμμα ανάπτυξης, (091107)
Οι αντιστάσεις των καθηγητών πανεπιστημίου και της κοινωνίας υποχρεώνουν τον διπρόσωπο Παπανδρέου να πάει ανοιχτά με τα τάγματα εφόδου, τον ΣΥΝ και το ΚΚΕ-Το ακροδεξιό «κίνημα παιδείας» απειλεί και εκβιάζει το λαό καταστρέφοντας συστηματικά το πανεπιστήμιο, την έρευνα, την διδασκαλία και τις υποδομές 050207
Να υπερασπίσουμε το τελευταίο οχυρό της μεταρρύθμισης μέσα στο νομοσχέδιο: την αξιολόγηση των πανεπιστημιακών μονάδων και το τετραετές πρόγραμμα ανάπτυξης 210207
Aπαράδεκτες οι παραχωρήσεις του υπουργείου στο σχέδιο νόμου-ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΗΣ ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΟΣΙΑΛΦΑΣΙΣΜΟΥ
Το ακροδεξιό «μέτωπο παιδείας» απειλεί καίγοντας τους δρόμους της Αθήνας-Καραμανλής και Παπούλιας άνοιξαν τον δρόμο για τη βία του 170107
Αλαβάνος: ο ηγέτης του εκπαιδευτικού σκοταδισμού 061206
Όχι στα τάγματα εφόδου νέου τύπου στα ΑΕΙ- Όχι στην προβοκατόρικη πολιτική του καθεστώτος υπέρ του παρακράτους 041206
ΤΟ ΥΠΟΥΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΑΝΤΙΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΤΩN: ΜΕΤΑΜΦΙΕΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΤΕΣ ΜΕ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΝ ΑΡ.ΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝ 291106
ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΒΟΛΗ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 16 ΚΗΡΥΣΣΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΕΚΠΤΩΤΗ ΤΗΝ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ 211006
ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ 211006
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 200606
O NEΟΣ ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΠΟΥ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΟΣΙΑΛΦΑΣΙΣΜΟΥ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΣΥΝ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΛΑΒΑΝΟΥ 180305
Για τις δηλώσεις Ρουσόπουλου 131006
Οι καθηγητές πρέπει να μιλήσουν στους μαθητές για τον αντιδραστικό χαρακτήρα των σημερινών καταλήψεων-Ο ύπουλος ρόλος του Καραμανλή-Ο βαθύτερος στόχος είναι η ματαίωση της μεταρρύθμισης στα ΑΕΙ 110906
Το βρώμικο πολιτικό παιχνίδι που παίζεται πίσω από τις απεργίες της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ σε βάρος της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών- Ο διπρόσωπος Καραμανλής προσπαθεί να αναζωπυρώσει τις απεργίεςΟ Αλαβάνος στη Βουλή απειλεί με καταλήψεις σχολείων και πανεπιστημίων 091006
Πίσω από την απεργία των ΔΟΕ και ΟΛΜΕ παίζεται ένα βρώμικο πολιτικό παιχνίδι σε βάρος των εκπαιδευτικών και της εκπαίδευσης 0110066
Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΠΟΥΛΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 210906
Tο κίνημα των καταλήψεων είναι αντιδραστικό 070606
ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΓΕΝΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΠΟΣΔΕΠ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ 230606
ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΔΙΝΕΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ, ΤΗΣ ΓΣΣΕ, ΤΗΣ ΟΛΜΕ, ΤΗΣ ΔΟΕ, ΤΗΣ ΠΟΣΔΕΠ ΚΑΙ ΤΩΝ «ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ» ΕΤΑΙΡΩΝ-ΠΡΩΤΑ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΟΧΙ ΣΤΟ ΦΑΙΟΚΟΚΚΙΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙ 260306

Οι αντιστάσεις των καθηγητών πανεπιστημίου και της κοινωνίας υποχρεώνουν τον διπρόσωπο Παπανδρέου να πάει ανοιχτά με τα τάγματα εφόδου, τον ΣΥΝ και το ψευτοΚΚΕ-Το ακροδεξιό «κίνημα παιδείας» απειλεί και εκβιάζει το λαό καταστρέφοντας συστηματικά το πανεπιστήμιο, την έρευνα, την διδασκαλία και τις υποδομές

Η αποχώρηση του ΠΑΣΟΚ από την επιτροπή αναθεώρησης του συντάγματος σημαίνει την ανοιχτή προσχώρησή του στο σοσιαλφασιστικό «μέτωπο παιδείας». Αυτό είναι και το ουσιαστικό πολιτικό γεγονός των τελευταίων εξελίξεων. Η μομφή στην κυβέρνηση και οι εκλογές χρησιμοποιήθηκαν από τον Γ. Παπανδρέου σαν προσχήματα για να κρυφτεί η ξαφνική ανατροπή της ως τα χθες κυρίαρχης εκπαιδευτικής πολιτικής του κόμματός του και η προσχώρησή του στο ακροδεξιό μπλοκ ΚΚΕ-ΣΥΝ. Αυτή η προσχώρηση ονομάζεται «αριστερή στροφή».

Η «αριστερή» στροφή γίνεται αυτή την περίοδο που το «μέτωπο της παιδείας» έχει ηττηθεί πολιτικά, έχει χρεοκοπήσει στην συνείδηση του λαού και της τεράστιας πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών και έχει πια φανεί ότι δεν μπορεί να διατηρήσει την εξουσία της παρασιτικής γραφειοκρατίας, καθώς και την εξουσία του ΣΥΝ και του «Κ»ΚΕ στα πανεπιστήμια. Αυτό το μέτωπο έχει χρησιμοποιήσει όλα του τα εργαλεία την ΠΟΣΔΕΠ, την ΟΛΜΕ και την ΔΟΕ, τα μαθητικά και φοιτητικά αποσπάσματα του ΚΚΕ, του ΣΥΝ και του ψευτοαναρχισμού. Έχει ακόμα χρησιμοποιήσει ολόκληρη την κρατικοκομματική συνδικαλιστική γραφειοκρατία, και κυρίως τα φοιτητικά τάγματα εφόδου και έχει επιχειρήσει να τρομοκρατήσει τους μικροαστούς, με τους κατάλληλους γι’ αυτές τις δουλειές τους χούλιγκαν κουκουλοφόρους, σαν το πιο θεαματικό κομμάτι της βίας που ασκεί. Και έχει αποτύχει. Δεν μπορεί πια να ξεσηκώσει ούτε τους δασκάλους, ούτε τους καθηγητές, ούτε τους μαθητές. Στην ουσία έχει καταστρέψει όλα τα πολιτικά εργαλεία που ως χθες χρησιμοποιούσε για να εμφανίσει το στενό ιδιοτελές του κίνημα σαν κίνημα του λαού. Είναι σήμερα απομονωμένο από την μεγάλη πλειοψηφία των φοιτητών, των καθηγητών της Μέσης Εκπαίδευσης, των δασκάλων και πιο πολύ είναι μισητό στην πλειοψηφία του εκπαιδευτικού προσωπικού των Πανεπιστημίων. Αλλά και η πλειοψηφία του λαού και των προοδευτικών ανθρώπων το αντιμετωπίζει με δυσπιστία και φόβο.

Παρά την βία και τις απειλές που έχει ασκήσει αυτό το μέτωπο στο καλύτερο έμψυχο υλικό των Πανεπιστημίων, αυτό συνεχίζει να επιμένει για μια μεταρρύθμιση στην ανώτατη εκπαίδευση και μάλιστα για πρώτη φορά συγκροτείται πολιτικά και συνειδητοποιείται. Αυτό είναι το νόημα του μετώπου των 1000 καθηγητών. Αυτό είναι το νόημα της απόφασης της συνόδου των Πρυτάνεων της 3-4 του Φλεβάρη που δεν δείλιασε μπροστά στα τάγματα εφόδου που είχαν πάει στo Καστρί για να ασκήσουν τρομοκρατία σε βάρος της τεράστιας πλειοψηφίας των Πρυτάνεων ώστε να επιβάλουν τη θέληση 3-4 πρυτάνεων που αντί για την επιστήμη και τη μόρφωση των φοιτητών υπηρετούν συστηματικά τα ψευτοαριστερά κόμματα, τα τάγματα εφόδου και την παρασιτική εκπαιδευτική γραφειοκρατία. Ενάντια σε αυτό το δημοκρατικό ρεύμα, που είναι σε άνοδο, και για να στηρίξει το όλο και πιο αποσυντιθέμενο κίνημα της αντιμεταρρύθμισης έκανε ο Γ. Παπανδρέου το πραξικόπημα της 2 του Φλεβάρη.

Η άρνηση δηλαδή του ΠΑΣΟΚ να στηρίξει την αλλαγή του άρθρου 16 είχε στο βάθος ένα στόχο: να κόψει ιδεολογικά και πολιτικά τα πόδια των φιλομεταρρυθμιστών και να ματαιώσει τελικά την κατάθεση του νέου νόμου πλαίσιου την οποία επίτηδες ο άλλος διπρόσωπος, ο συνεταίρος του ΚΚΕ πρωθυπουργός διαρκώς αναβάλει. Ιδιαίτερα είχε σαν στόχο να τσακίσει το αστοδημοκρατικό κίνημα των 1000 καθηγητών πριν αυτό αρχίσει να νοιώθει τη δύναμή του και αρχίσει να απευθύνεται ευρύτερα στην κοινή γνώμη και να την επηρεάζει. Το άρθρο 16 είναι το δευτερεύον σε αυτή τη φάση. Το κύριο είναι ο νόμος πλαίσιο. Όλα τα σφυριά των αντιμεταρρυθμιστών χτυπάνε για τη ματαίωση της κατάθεσης και της ψήφισης αυτού του δεύτερου. Ή έστω για να κατατεθεί εντελώς παραμορφωμένος και αγνώριστος.

Αυτή την ματαίωση θα προσπαθήσει τώρα να την πετύχει το αντιμεταρρυθμιστικό μέτωπο κυρίως με μη πολιτικές μέθοδες αφού οι πολιτικές απέτυχαν. Η βασική του μέθοδος, μέχρι να ακυρωθεί ο νόμος πλαίσιο, θα είναι το κλείσιμο των πανεπιστημίων, δηλαδή η ομηρία των φοιτητών και των καθηγητών, η ομηρία των ερευνητικών προγραμμάτων, η απειλή της καταστροφής, ηθικής και υλικής, των σπουδών, δηλαδή η ωμή βία. Αυτό είναι το νόημα της απεργίας που κηρύσσει τώρα η ΠΟΣΔΕΠ. Δεν πρόκειται για καμιά απεργία. Πρόκειται για κατάληψη χωρίς μαζικότητα, για κατάληψη χάρη στα τάγματα εφόδου, για κατάληψη-κατοχή. Το ακροδεξιό κίνημα θέλει να διαπραγματευτεί την απελευθέρωση των πανεπιστημίων, τους όμηρους πια φοιτητές και καθηγητές με την ακύρωση του νέου νόμου πλαίσιου. Αυτή είναι κλασσική μέθοδος του φασισμού και του ναζισμού, ο εκβιασμός με την βία που ασκεί στον λαό. Το κλείσιμο των δρόμων και σταθμών και γενικά η παρεμπόδιση των πολιτών να κινηθούν βασίζεται στην ίδια φιλοσοφία. Το χτίσιμο των εισόδων των υπηρεσιών των ειδικών λογαριασμών το κάνουν οι φασίστες για να υπογραμμίζουν με αυτό τον τρόπο την πρόθεσή τους για την καταστροφή κάθε έρευνας, κάθε προγράμματος, κάθε υποχρέωσης μέλους ΔΕΠ στην ίδια του την εργασία. Τελικά εκβιάζουν όλο το λαό και όλη τη χώρα με το να αμφισβητούν, να διαλύουν και να καταστρέφουν συστηματικά τους όρους ύπαρξης και αναπαραγωγής της επιστημονικής εργασίας και της γνώσης, καθώς και τους όρους της παραγωγής του σύγχρονου ανθρώπινου κοινωνικού κεφαλαίου από τα πανεπιστήμια.

Και όλα αυτά με την προδοσία του ίδιου του αρχηγού της κυβέρνησης, του ανθρώπου που εμποδίζει την ΔΑΠ να κάνει πολιτικό κίνημα υπέρ της μεταρρύθμισης έξω από τα πανεπιστήμια, που την βάζει να ακολουθεί ταχτική αποχής μέσα στα Πανεπιστήμια, που δεν κατηγορεί ποτέ το ΚΚΕ και τον ΣΥΝ αλλά ορίζει σαν σύμμαχο της κυβέρνησης το ΚΚΕ και σαν κύριο εχθρό του το ως χθες ενδιάμεσο ως προς την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση ΠΑΣΟΚ. Με αυτήν την τακτική έδωσε την ευκαιρία στον Παπανδρέου να σύρει το ΠΑΣΟΚ ανοιχτά στην αντιμεταρρύθμιση και να δώσει στην ΠΟΣΔΕΠ και στις τραμπούκικες συμμορίες την πλατύτερη πολιτική στήριξη και ενθουσιασμό για να βάλουν σε ομηρία τα πανεπιστήμια.

Πολύ σωστά λοιπόν η μεταρρυθμιστική κίνηση αλλά και η συντριπτική πλειοψηφία των καθηγητών βάζουν από την πείρα τους σε πρώτη προτεραιότητα το άνοιγμα των πανεπιστημίων. Το σύνθημα κλειστό πανεπιστήμιο ίσον νεκρό πανεπιστήμιο δεν είναι λάθος. Όμως δεν αποκαλύπτει τους εκβιαστές και την φασιστική βία που ασκεί στο πανεπιστήμιο, με την ανοχή του Καραμανλή, ο Παπανδρέου, η ΠΟΣΔΕΠ, τα τάγματα εφόδου, οι κουκουλοφόροι, ο ΣΥΝ και το ΚΚΕ. Οι 1000 όπως είπαμε είναι στη δοσμένη στιγμή η αστική δημοκρατία. Αλλά η μάχη μπορεί να κερδηθεί μόνο αν μπει σε αυτήν ο λαός, στην προκειμένη περίπτωση οι μαθητές, οι φοιτητές οι γονείς και όλα τα άμεσα θύματα της διάλυσης της εκπαίδευσης και της κατοχής των εκπαιδευτηρίων.

Αθήνα, 5/2/07